منتديات القبطان
إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك  ........ 457501

إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك  ........ 233798391

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات القبطان
إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك  ........ 457501

إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك  ........ 233798391
منتديات القبطان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك ........

2 مشترك

إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك  ........ Empty إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك ........

مُساهمة من طرف The General الأحد يونيو 21, 2009 5:55 am

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

إنه أول موضوع لي وأول مشاركة وأول مساهمة لي في هذا المنتدى وأعرض على الإدارة التثبيت
علشان ما نطولش عليكم وتزهقوا منا

اطلب الفيلم اللي انت عاوزه واستنى قدام شاشتك 24 ساعة تماما وهتلا قيه مو جود أنا عارف إن 24 ساعة كتيرة أوي بس نعمل ايه المصباح اللي فيه الجني مكتوب عليه من تحت صنع في الصين يعني لو كان عندي مصباح فلندي أو تايواني أو حتى روسي كان ممكن الفيلم يجيلك في ساعتين بس
ولكن مش مشكلة أنا مستني طلباتكم ومش مشكلة لو رخمتم في الطلبات بس بشرط تجيب اسم الفيلم الكرتون صح
علشان الجني ما يغلبش وألاقي المصباح سخن ما انتو عارفين الحاجات الصيني
أنا مستني
أنا مستني

إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك  ........ 768390 إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك  ........ 768390 إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك  ........ 768390 إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك  ........ 768390 إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك  ........ 768390
إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك  ........ 768390 إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك  ........ 768390 إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك  ........ 768390
إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك  ........ 768390 إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك  ........ 768390
إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك  ........ 768390
The General
The General
بحار مبيتدئ

ذكر

http://www.abdoem.blogspot.com

إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك  ........ Empty رد: إوعى تريل على نفسك !!!... شبيك لبيك اطلب وافرك في ايديك ........

مُساهمة من طرف ThEqUeEnoFDaRk الإثنين يونيو 22, 2009 3:18 am

اوك ماشى استنى هفكر وارد عليك.
ThEqUeEnoFDaRk
ThEqUeEnoFDaRk
بحار ممتاز

انثى

- مواضيع مماثلة